Tradicija duga više od četiri desetljeća se prekida. Američka kompanija Topps sklopila je dogovor s UEFA-om da zamijeni poznatu talijansku tvrtku Panini kao UEFA-in ekskluzivni partner za naljepnice i kolekcionarske predmete za buduća europska prvenstva. Topps je objavio kako je dogovor postignut danas, a trener Rome, Jose Mourinho, odabrat će igrače koji će se naći u albumu naljepnica.
Europsko prvenstvo 1980. u Italiji bilo je prvo na kojem je Panini bio partner UEFA-e , no čitava je priča krenula još na Svjetskom prvenstvu u Meksiku deset godina ranije. Topps, kojeg je u siječnju kupila globalna digitalna sportska platforma Fanatics, već ima partnerstvo s UEFA-om i proizvodi memorabilije za mušku i žensku Ligu prvaka.
Započet će svoju priču s EP-ima uoči turnira 2024. kojemu će domaćin biti Njemačka. Također, sličice će raditi i za muški Euro 2028., Euro za žene 2025. i finale Lige nacija do 2028. godine.
Ako ste već briznuli u plač nostalgično se prisjećajući davno okončanog djetinjstva, ne očajavajte. Paninijev dogovor s FIFA-om za Svjetsko prvenstvo, koji talijanska tvrtka ima od 1970., ostaje na snazi i dalje.