Polako, ali sigurno rješavaju se momčadske križaljke za narednu sezonu Formule 1. Polovica momčadi je kompletirala vozačka mjesta, uz neke promjene, poput one dobro poznate u Renaultu gdje će se veliki Fernando Alonso, zamijenivši Danija Ricciardo, vratiti na mjesto najveće sreće kada je dvaput (2005., 2006.) osvajao naslov najboljeg. Ricciardova sljedeća postaja je McLaren gdje će zamijeniti Carlosa Sainza, a ovaj Španjolac doživjet će (barem bi trebao!) vrhunac svoje karijere u Ferrariju zamijenivši Seba Vettela, dok će četverostruki svjetski prvak put nove-stare momčadi, Aston Martina, koja se vraća u F1 nakon više od šest desetljeća. Jedini tim koji nije potvrdio niti jednog vozača za sljedeću sezonu je Haas, koji će raskinuti suradnju s Romainom Grosjeanom i Kevinom Magnussenom.
Samo tri boda Haasa ove sezone
Grosjean je u ovu američku momčad stigao na njenim počecima, 2016. godine, kada je činio tandem s Estebanom Guttierezom. Upravo je Francuz osvojio prve bodove za ovu momčad, a godinu kasnije priključit će mu se Magnussen. Uslijed slabih ovosezonskih rezultata i samo tri osvojena boda, čime su najslabiji tim uz Williams, vodstvo Haasa odlučilo je „najuriti“ francusko-dansku kombinaciju koja, očito, na stazama ne pruža koliko bi trebala pružati.
Ne privlače ga ovalne staze
Kao što inače zna bivati u svijetu Formule 1, kada vozači ne mogu pronaći angažman u oktanskom cirkusu, onda se pokušavaju izboriti za angažman u nekim drugim oblicima utrkivanja, poput vrlo popularnog NASCAR-a ili IndyCara, u kojem bi svoju sreću mogao okusiti i sam Grosjean. Nekoliko je puta ranije izjavio kako ga ne privlači utrkivanje po ovalnim stazama, no zbog nešto promijenjenog kalendara u IndyCaru za sljedeću godinu kada će biti prisutne samo četiri ovalne utrke (Fort Worth dvije, Speedway i Madison), Francuzu je ponuda za prebacivanjem u Sjevernu Ameriku postala primamljiva.
Povratak u Formulu 1 izgledniji kroz Formulu E
Grosjean je izjavio kako ga je razgovor s bivšim F1 i sadašnjim IndyCar vozačem Marcusom Ericssonom ohrabrio za prijelazom u auto-utrke. Međutim, postoji opcija koju Romain nije spomenuo, a to je mogući nastavak karijere u Formuli E u kojoj je još pet slobodnih mjesta za narednu sezonu. Naime, koliko god se utrke u električnim bolidima činile nezanimljivima i manje medijski popraćenima, odlaskom u Formulu E bio bi i dalje vrlo blizu Formule 1 u koju bi se mogao lakše vratiti unutar nekoliko sezona. A kakva bi samo zvijezda bio tamo… Čekalo bi ga poznato društvo prijašnjih F1 vozača poput Vandoornea, Buemija i Wehrleina. Na Grosjeanu je da odluči…