Priča o indijskoj momčadi u Formuli 1 počinje krajem 2007. godine kada je Indijac Vijaj Mallya odlučio kupiti momčad Etihad Speyker i nazvati je Force India. Momčad je 2008. godine ušla u Formulu 1 pod opskrbom Ferrarijevih motora, a vozačku postavu prve sezone činili su iskusni Talijan Giancarlo Fisichella i mladi Nijemac Adrian Sutil. U prvoj sezoni završili su bez osvojenog boda, a najbolji rezultati bila su dva 12. mjesta Giancarla Fisichelle, te jedno 13. mjesto Adriana Sutila.
Iduća 2009. godina bila je puno bolja s istom vozačkom postavom i Mercedesovim motorom Force Indija je bila na začelju sve do VN Belgije kada su osvojili prvi pole position u povijesti momčadi koji im je donio Giancarlo Fisichellla. Fisichella je u Belgiji završio kao drugi jer ga je pretekao Kimi Raikkonen u Ferrariju koji je kasnije i pobijedio. Fisichella je za VN Italije prešao u Ferrari te je Force India novog vozača pronašla u novom Talijanu Vitantoniju Liuzziju koji je bio vozač Red Bulla i Toro Rossa. Do kraja sezone najbolje mjesto im je bilo četvrto Adriana Sutlia u Italiji gdje je Sutil startao drugi u utrci iza Lewisa Hamiltona u McLaren Mercedesu.
Sljedeća 2010. bila je odlična za Force Indiju s istom postavom, Liuzzi i Sutil s Mercedesovim motorom završili su sedmi u poretku konstruktora sa 68 bodova. 2011. postavu čine Nijemac Adrian Sutil i Britanac Paul di Resta te je Force India u poretku konstruktora završila kao šesta sa 69 osvojenih bodova. 2012. voze s istom postavom Sutil i Di Resta te završavaju sedmi u poretku konstruktora sa 107 osvojenih bodova što im je to tada bio rekord otkada su 2008. ušli u Formulu 1.
2013. s postavom Sutil i Di Resta završavaju šesti sa 77 osvojenih bodova. 2014 imaju novu vozačku postavu, Perez i Hulkenberg i novi model bolida, crno sivi s narančasto zelenim prugama. Završavaju šesti u poretku konstruktora sa 166 osvojenih bodova. 2015. Hulkenberg i Perez donose Force Indiji peto mjesto u poretku konstruktora sa 136 osvojenih bodova. 2016. Perez i Hulkenberg donose Force Indiji poziciju “Best of The Rest”, četvrto mjesto u poretku konstruktora sa 173 osvojena boda. 2017. Hulkenberga mijenja Ocon i opet završavaju četvrti u poretku. 2018. zbog dugova prema Perezu momčadi prijeti stečaj, no tada na scenu stupa Lawrence Stroll koji kupuje momčad i od tada se zove Racing Point, a danas joj je ime Aston Martin s vozačkom postavom Sebastian Vettel i Lawrencovim sinom, Lanceom Strollom.