Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

hrsport.hr

Automoto

Mark Webber: australski F1 vozač ne ispunjenog sna

Malo o zaboravljenom Australcu…

Foto: Screenshot

Mark Webber svoj je automobilistički put počeo u Formuli 3000 i tamo je imao dobre rezultate i time kupio mjesto u Formuli 1.

U Formulu 1 ulazi 2002. godine kao vozač talijanskog Minardija, a u svojoj debi utrci uspio je na domaćem terenu osvojiti peto mjesto i svoje prve bodove u F1 karijeri.

Nakon solidne sezone u Minardiju 2003. godine odlazi kod Nikija Laude u Jaguar Team (današnji Red Bull). U Jaguaru se nastavlja dokazivati i nakon odlične dvije godine dobiva mjesto u jednoj od top ekipa.

2005. nakon odlične sezone u Jaguaru Webber odlazi u BMW Williams te u prvoj sezoni s Williamsom dolazi do postolja zajedno sa svojim momčadskim kolegom u Monacu što mu je najbolji rezultat dotada u karijeri.

2006. u Williamsu ima očajnu sezonu te na kraju sezone odluči otići iz momčadi Williamsa.

2007. nakon odlaska iz Williamsa, Webber dolazi u Red Bull gdje pravi društvo Davidu Coulthardu, a u Red Bullu u prvoj sezoni ostvaruje treće mjesto na VN Europe što mu je najbolji rezultat u sezoni.

2008. nema baš uspješnu sezonu u Red Bullu te mu je najbolji rezultat četvrto mjesto na VN Monaka.

2009. u Red Bullu ostvaruje svoju prvu F1 pobjedu na VN Njemačke. Tada se bori i za naslov prvaka u vozačkoj konkurenciji zbog niza kvarova i odustajanja.

2010. se isto bori za naslov, ali ga gubi u dvoboju s momčadskim kolegom Sebastianom Vettelom i Fernandom Alonsom. Najbolji rezultat te sezone mu je pobjeda u Monaku, Španjolskoj, Velikoj Britaniji, Mađarskoj.

2011. završava kao treći u poretku vozača s jednom pobjedom u Sezoni, na VN Brazila na Interlagosu.

2012. ponovno kao i 2010. pobjeđuje u Monacu, ali završava tek kao šesti u poretku vozača.

2013. završava F1 poglavlje nakon svađe sa Sebastianom Vettelom, momčadskim kolegom u Maleziji, završava treći u poretku vozača s četiri osvojena druga mjesta u Brazilu, Japanu, Abu Dhabiju, Velikoj Britaniji.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Automoto

Kako je to izgledalo kad je BMW bio dio oktanskog spektakla?