Malezija je u Formuli 1, osim Velike nagrade u Sepangu koja se bila održavala od 1999. do 2017. godine, bila prisutna i kroz momčad Caterhama koja je bila jedna od najgorih momčadi u povijesti Formule 1.
Vlasnik momčadi je bio Malezijac, Tony Fernandez, a u njoj su radili istaknuti Formula 1 djelatnici kao što su Mike Gascony i Cyril Abitebuel koji je kasnije imao veliku ulogu u Renaultovom F1 timu.
Prvu sezonu 2012. su odradili iskusni Finac, Heikki Kovalainen, te iskusni Rus, Vitalij Petrov, bivši vozač Renaulta. Najbolji rezultat u prvoj sezoni im je 13. mjesto Heikkija Kovalainena u Bahreinu i u Abu Dhabiju. Na kraju su očekivano zauzeli posljednje mjesto u poretku, zajedno s Marussijom i HRT-om koji se te sezone odlučio povući iz Formule 1.
Sezona 2013. nije donijela nikakav pomak po rezultatima, ali je donijela promjenu u vozačkoj postavi pa je tako iskusni Kovalainen pomaknut u ulogu test-vozača, dok je Petrov dobio otkaz u ekipi, a kao novi vozač bili su Nizozemac, Giedo van der Garde, koji je bio test-vozač u Speykeru i Force Indiji, a kasnije je bio i test-vozač u Sauberu, dok je njegov momčadski kolega bio Francuz, Charles Pic.
Sezona 2014. bila je posljednja sezona ove malezijske momčadi u “oktanskom cirkusu”, a opet je imala novu vozačku postavu, pa je tako prvi vozač bio iskusni Japanac, Kamui Kobayashi, bivši vozač Toyote i Saubera, dok je drugi vozač bio Šveđanin, Marcus Ericsson, koji je kasnije vozio za Sauber, a povremeno su u momčad ulazili i Britanac, Will Stevens, koji je kasnije vozio i za slabašnu Marrusiju, te Nijemac, Andre Lotter, koji je prije bio i vozač ekipe Jordana, dok je rezervni vozač bio još jedan budući vozač Marussije, Amerikanac, Alex Rossi. Sezonu su jedva završili s tim što su propustili utrke u SAD-u i Brazilu, jer su bili u predstečajnom postupku. Najbolji rezultat u posljednoj sezoni bilo im je 13. mjesto iskusnog Japanca, Kamuija Kobayashija.