Posljednje dvije sezone prava su noćna mora za Danca, Kevina Magnussena. Od Bahreina prošle godine, dakle, u zadnje 33 utrke, osvojio je samo 13 bodova vozeći za, možemo reći, „oronuli“ Haas koji nije niti preslika onog bolida iz 2018. godine kada su Magnussen i Grosjean zajedno skupili 93 boda. Ovako, vrlo je tužno gledati kvalitetne vozače kako se muče u takvom jednom bolidu. Magnussen je do ovog vikenda bio na pet nezavršenih utrka u ovoj sezoni, a u Imoli je stigla i šesta, čime je apsolutni vladar ove negativne kategorije.
Odličan start upropastio dodir s „krivim“ Ferrarijem
On i Grosjean u subotnjim su kvalifikacijama ispali u Q1 kao prvi ispod linije za prolazak u Q2. U nedjeljnoj utrci odlično je Danac krenuo sa 17. pozicije prestigavši nekoliko vozača te se već na polovici prvoga kruga stvorio na 12. mjestu. No, tada je uslijedio dodir s Vettelovim bolidom nakon čega se Magnussen izvrtio na stazi i spasa za njega i njegov plasman više nije bilo. Zanimljivo je kako se Nijemac izvukao bez kazne s obzirom da je Kevin u trenutku dodira bio ispred Vettela za više od pola dužine bolida.
Problemi s mjenjačem prolongirani kroz čitavi vikend
Probleme s mjenjačem imao je Magnussen još u kvalifikacijama, a isti su se problemi nastavili i u utrci. U 44. krugu Danac je javio svom timu kako ima vrlo bolnu glavobolju uzrokovanu promjenama brzina. Na upit može li nastaviti s utrkivanjem rekao je kako je njegov posao voziti, no, također da osjeća veliku bol. Haas je nekoliko krugova kasnije donio pametnu odluku da Magnussen odustane od daljnje utrke, s obzirom na 18. mjesto na kojem se nalazio u tim trenucima.
„Osjećao sam jake udarce prilikom mijenjanja brzina“
Osvrnuo se Danac na nedjeljne probleme: „Imali smo probleme s mjenjačem u kvalifikacijama kad sam vozio najbrži krug. Isti problem javio se i u utrci. Bio je prisutan od prvog kruga te sam osjetio sporije mijenjanje brzina“, zatim je nastavio, „Ne samo da su se brzine sporo mijenjale, nego sam i osjećao jake udarce prilikom mijenjanja brzina koji bi se osjećali nakon nekoliko krugova. Do kraja utrke stvorila mi se velika glavobolja te je tim odlučio, s obzirom na to da se nismo imali za što boriti, da odem u boks.“
Zašto u Haasu nisu pristali na opciju popravka mjenjača?
Menadžer Haasa, Guenther Steiner, imao je opciju nakon kvalifikacija zatražiti FIA-u da se promjeni senzor na mjenjaču, no rezultat toga bila bi kazna te pad na gridu u nedjeljnoj utrci. Budući da je Magnussen kvalifikacije završio na 17. mjesto, pitanje je zašto se nije pristalo na tu opciju s obzirom da bi Kevin umjesto klasičnog pada od pet pozicija, zaradio pad od tri mjesta, pa bi startao s posljednjeg, 20. mjesta. Poznavajući ga, vrlo brzo bi Danac agresivnim startom pobjegao sa začelja te možda i uhvatio priključak kolone koja bi hvatala bodove. Ovako, obistinio se crni scenarij preplavljen glavoboljama i konačnim razočaranjem šestog odustajanja u 13 ovosezonskih utrka.