Nije se Magnussenova karijera ostvarila na način na koji smo svi mislili da bi se mogla ostvariti nakon Velike nagrade Australije 2014. godine. Tada je, naime, ovaj Danac upisao svoj debi iz snova u Formuli 1 završivši na drugome mjestu postavši prvi vozač iz Danske s F1 postoljem. Ispred njega je tog ugodnog jesenskog popodneva bio samo Nico Rosberg. Zanimljivo je ustvrditi kako je Kevin poslije tog dana upisao 115 utrka u oktanskom cirkusu, ali se nikad više nije penjao na pobjedničko postolje.
Magnussen u poznatom Chip Ganassiju
Nakon razočaravajuće sezone, kako za Haas, tako i za njega, u kojoj je osvojio samo jedan bod, došlo je vrijeme za traženje novog angažmana, negdje izvan Formule 1. Nije američka momčad samo njega „najurila“, iste je sudbine i Romain Grosjean, makar on još uvijek nije te sreće koja bi mu pomogla u potrazi za novim poslom. Magnussen će se, naime, iduće godine priključiti uglednoj američkoj automobilskoj organizaciji, Chip Ganassi Racingu, koja svoje vozače ima u IndyCaru, NASCAR-u, Extremeu E i IMSA-i. Upravo će se u potonjem natjecanju Danac naći vozeći Cadillac.
Za Danca još ima šanse vratiti se u F1, za Francuza baš i ne
IMSA, ili punim imenom International Motor Sports Association, sjevernoamerička je automobilistička organizacija koja organizira utrke pod jurisdikcijom FIA-e, a u vlasništvu je NASCAR-a te je osnovana 1969. godine. Magnussen je morao odabrati ovu opciju kako bi ostao fit za budućnost koja mu možda opet donese F1 utrke. Uzevši u obzir njegove godine, to je sasvim realna opcija, budući da je Danac još uvijek u svojim 20-ima (28), a to se ne može reći za šest godina starijeg momčadskog kolegu, Romaina Grosjeana, koji se već jednom vraćao u oktanski cirkus. Još trebamo napomenuti kako se buduća Magnussenova momčad, Chip Ganassi Racing, vraća u IMSA-u nakon godine izbivanja, a koji će mu biti budući momčadski kolege, Kevin tek treba otkriti. Nagađa se kako bi jedan od dvojice mogao biti Nizozemac, Grosjeanov vršnjak, Renger van der Zande.