Politika pritužbi

HRSPORT se obvezuje pružati pouzdane i korisne informacije o sportskom klađenju čitateljima u Hrvatskoj. Ako naiđete na sadržaj ili usluge na našoj stranici koje smatrate problematičnima, potičemo vas da nam se obratite.

Naš cilj je svaku zabrinutost riješiti brzo, pravedno i potpuno transparentno.

Kako podnijeti pritužbu

Ako želite podnijeti pritužbu, to možete učiniti na sljedeće načine:

  • E-mail: Pošaljite poruku na adresu [email protected].
  • Kontakt obrazac: Upotrijebite obrazac dostupan u odjeljku za kontakt na web stranici HRSPORT-a.

Prilikom podnošenja pritužbe navedite što više relevantnih detalja te, ako je moguće, priložite dokumente ili materijale koji mogu pomoći da vaš slučaj pregledamo i riješimo učinkovitije.

Potvrda pritužbe

Kada pošaljete pritužbu HRSPORT-u, potvrdu ćete primiti unutar dva radna dana. U tom trenutku bit ćete obaviješteni i o tome koji će član našeg tima preuzeti vaš slučaj. Ako je potrebno dodatno vrijeme za istragu, obavijestit ćemo vas o napretku unutar deset radnih dana.

Kako obrađujemo pritužbe

Svaka zaprimljena pritužba pažljivo se razmatra. Naš je cilj pružiti jasne odgovore i riješiti probleme u najkraćem razumnom roku. Ovisno o situaciji, ishod može uključivati pojašnjenje informacija, izmjene u objavljenom sadržaju ili druge korektivne mjere.

Očekivano vrijeme rješavanja

Većina slučajeva rješava se unutar deset radnih dana od zaprimanja. Ako je potrebno dodatno vrijeme, bit ćete obaviješteni o razlogu kašnjenja te ćete dobiti novi predviđeni datum dovršetka postupka.

Mogućnost žalbe

Ako smatrate da ponuđeno rješenje ne ispunjava vaša očekivanja, imate pravo zatražiti ponovno razmatranje odluke. Molimo kontaktirajte nas na [email protected] kako bismo dogovorili daljnje korake. Vaš će slučaj tada biti ponovno pregledan radi osiguravanja pravednosti i transparentnosti.

Evidencija i povratne informacije

Sve pritužbe i naši odgovori bilježe se i čuvaju najmanje šest mjeseci u interne svrhe. To nam omogućuje praćenje ponavljajućih problema i prepoznavanje područja u kojima se možemo poboljšati. Povratne informacije korisnika izuzetno cijenimo jer nam pomažu u jačanju kvalitete našeg sadržaja i usluga vezanih uz sportsko klađenje.

Pravila za podnošenje pritužbi

Kako bi vaša pritužba bila obrađena bez poteškoća, potrebno je navesti jasne i potpune informacije te priložiti sve relevantne dokumente. Pritužbe bez dovoljnog broja detalja možda neće biti prihvaćene.

Neosnovane optužbe neće se razmatrati. Svaka prijava mora biti potkrijepljena vjerodostojnim dokazima prije nego što može ići dalje u postupku.

Ako se vaš problem odnosi na određeni sadržaj, primjerice vodič za klađenje ili recenziju, navedite točno o kojem je materijalu riječ i objasnite što smatrate da treba ispraviti.

HRSPORT je posvećen tome da svaku pritužbu obradi pravedno i da slučajeve riješi što je brže moguće. Za sve upite ili podnošenje pritužbi, slobodno nam se obratite na [email protected].