Uslijed situacije koja je snašla cijeli svijet, pa tako i Formulu 1, situacije koju nismo mogli niti zamisliti prije godinu dana, ova je sezona oktanskog cirkusa poslužila kao eksperimentalna. Velika većina ovosezonskog kalendara sastoji se od utrka smještenih u Europi, a neke staze dobile su domaćinstvo dviju utrka, poput Spielberga, Silverstonea i Sakhira u Bahreinu. Šef Formule 1, Chase Carey, razmatra mogućnost da se u narednim sezonama proširi kalendar na još malo više utrka, uz „rotirajuće“ domaćine.
„Planiramo vratiti Paddock Club“
Carey je otkrio plan da kalendar proširi na još utrka: „Očekujemo da povećamo broj na 24 utrke u sljedećih nekoliko godina te ćemo, vjerojatno, rotirati nekoliko utrka kako bismo pridobili neke nove partnere. Ali, oni će biti ograničeni jer će nam i dalje biti prioritet suradnja s dugoročnim partnerima.“ Također, u planu mu je povratak Paddock Cluba, možda već i sljedeće sezone: „Razmotrit ćemo mogućnost da ubrzo vratimo i Paddock Club. Imamo velike planove za Paddock, kojega smo se morali „odreći“ ove godine te od njega očekujemo da doprinese našem rastu popularnosti u narednim godinama.“
„Uzbudljiva 2022. godina“
Isto tako, osvrnuo se na aktualnu situaciju s pandemijom: „Uspješno smo se suprotstavili izazovu virusa u 2020. godini. Očekujemo kako će svijet u 2021. krenuti prema naprijed, a što se tiče 2022., svi smo optimistični. Povećat će se uzbuđenja zbog novih bolida i pravila koja će dati dodatnu energiju natjecanju te će same utrke, sigurno, biti zanimljivije.“
Imola, Mugello i Portimao protiv Bahreina, Abu Dhabija i Saudijaca
Povećanje broja utrka u budućnosti neće se naročito svidjeti vozačima, no pratitelji oktanskog cirkusa bit će i više nego zadovoljni. Možda bismo mogli očekivati neke legendarne utrke u kalendaru koje su nadmašile sva očekivanja ove sezone, poput Imole, Mugella ili Portimaa, no vođama Formule 1 zarada je prioritet. Bahrein, Abu Dhabi, Saudijska Arabija i slične lokacije, sigurni smo, imaju zagarantirano mjesto u F1 na neodređeno vrijeme.
Naslovna ilustracija: Pixabay (pozadina) / Montaža: autosport.hr