Uoči nastupa hrvatske rukometne reprezentacije na Europskom prvenstvu 2020. godine u Austriji, Norveškoj i Švedskoj, Hrvatski rukometni savez i agencija za odnose s javnošću Mediahint, potpisali su novi sponzorski ugovor. Novi ugovor potpisali su Glavni tajnik Hrvatskog rukometnog saveza Damir Poljak i Blanka Tomašić – izvršna direktorica agencije Mediahint.
„Svaki nastup reprezentacije je idealna prilika za promociju ne samo Hrvatske, nego i njezinih tvrtki. Naši sponzori su nam vrlo važni i bez njih ne znam kako bi neke stvari realizirali. Zato je naša dužnost i obveza, osim pružati rezultate na terenu, prikazati i vrijednost za sponzore, a Mediahint nam je u tom pogledu nezamjenjiv partner“, kazao je glavni tajnik Hrvatskog rukometnog saveza, Damir Poljak.
Tijekom jedne godine sponzor može, zahvaljujući prijenosu utakmica i pojavnosti u medijskim objavama, ostvariti procijenjenu vrijednost veću od 250 milijuna kuna. Drugima riječima, sponzor može ostvariti pojavnost u obliku fotografija i videa u više od 1.000 medijskih objava, a tijekom prijenosa utakmica logotip sponzora može biti vidljiv na ekranu više od 2.000 puta, što je oko 6 sati pojavnosti.
„Iznimno smo ponosni na Hrvatski rukometni savez i na to što smo dio njihove proširene obitelji sponzora i partnera. Broj sponzora Hrvatskog rukometnog saveza svake godine raste, što je samo potvrda njihovog truda i zalaganja za svoje partnere. Kao jedina agencija koja radi analize svih 5 medija što uključuje i analize društvenih mreža, vjerujem kako analize sponzorstava koje isporučujemo utječu na rast broja sponzora. Uostalom, rezultat govori sam za sebe. “ – ističe direktorica i vlasnica agencije Mediahint, Blanka Tomašić.
Sponzori Hrvatskog rukometnog saveza u novoj godini su: INA, HEP, Hrvatska pošta, Lidl, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska poštanska banka, Joma,, Volkswagen, JANAF,TELE 2,Uniline, Arriva, Valamar, Molten,Bauerfeind, Gaz, Mediahinti Grad Poreč. Mediahint je u 2020. godini povećao vrijednost sponzorstva za 130%, stoga Hrvatski rukometni savez danas broji 18 sponzora.
Za vrijeme utakmica logotip sponzora može biti vidljiv na dresu, jaknama, majica, LED displayima, naljepnicama na terenu, panoima itd. Jedan sponzor se u pravilu nalazi na više pozicija, a kroz godinu neke pozicije ostvaruju više od 30 milijuna kuna procijenjene vrijednosti. U oko 80 % slučajeva logotip pojedinog sponzor je jako dobro uočljiv.
Osim pojavnosti za vrijeme utakmica, sponzori HRS-a ostvaruju dobru pojavnost i u medijskim objavama. U jednoj godini procijenjena vrijednost pojavnosti sponzora u medijskim objava može premašiti 53 milijuna kuna. Najveći udio u broju prikazivanja i vrijednosti zauzimaju televizijski prilozi, a slijede objave u tisku te na internetskim portalima.
U prilog popularnosti rukometa u Hrvatskoj govori i činjenica da je pojam rukometa prema rezultatima Google trends jedan od najpretraživanijih pojmova u 2017. i 2018. godini. Podsjetimo, zajednica ljubitelja rukometa u Hrvatskoj na Facebooku broji preko 100 tisuća članova, od čega su najbrojniji muškarci od 18 do 34 godine s višim stupnjem obrazovanja.
Izvor: HRS