Uoči jučerašnje utrke u Imoli, George Russell je primio vjerojatno i najveće usmeno priznanje u dosadašnjem dijelu mlade karijere, a dobio ga je od 17 godina starije legende koja će mu praviti društvo u sljedećoj sezoni Formule 1, Fernanda Alonsa. „Od svih vozača mlađe generacije u F1, George Russell je jedini koji me iznenađuje iz vikenda u vikend, način na koji vozi svoj Williams bez pogreške. Uistinu sam iznenađen njegovom prirodnom brzinom. Ako moram izabrati jedno ime za budućnost, svakako je to George Russell“, riječi su velikog Španjolca koje su odjeknule u ušima fanova Williamsa, Britanaca, ali i samog Georgea.
Jako blizu top deset plasmanu
Dovoljan dokaz o njegovom talentu je podatak da je u sve 34 utrke u dosadašnjoj F1 karijeri ušao kao bolje plasirani od svog momčadskog kolege, ove sezone od Nicholasa Latifija, prošle od Roberta Kubice. Tako je bilo i ovog vikenda kada je osvojio 13. mjesto u subotnjim kvalifikacijama, šest mjesta bolje od kolege mu Latifija. Startna pozicija omogućila mu je napad na prve bodove u F1 karijeri, a malo mu je nedostajalo do tog dosega. U 51. krugu Imole, 12 krugova prije kraja, dogodila se fatalna pogreška za njegove ambicije o top deset plasmanu. Zapravo, o bilo kakvom plasmanu.
Kompletan šok
Nakon Verstappenovih problema sa stražnjom desnom gumom zbog čega je morao odustati u 50. krugu, Safety Car izašao je na stazu s Russelom iza sebe. U tim trenucima, dakle, u ulasku u finiš utrke, Britanac se nalazio na desetom mjestu, među osvajačima bodova, no onda je uslijedio kompletan šok za njega, njegove navijače i Williams. Prilikom približavanja devetom i desetom zavoju, poznatijima kao Acque Minerali, Russell je izgubio kontrolu nad bolidom te se zabio u zaštitnu ogradu. Nije to bio jaki udarac koji može prouzročiti ozljedu, što je i normalno kad se uzme u obzir brzina njegovog bolida u tim trenucima, no prouzročio je nevjericu kod Russella. Tako blizu prvih bodova, a opet tako daleko…
„Naletio sam na malu neravninu“
Nakon utrke ovako je George objasnio incident: „Maksimalno sam „gurao“ od starta do cilja, a tijekom boravka Safety Cara na stazi pokušavao sam dati sve od sebe da zadržim gume vrućima.“, nakon čega je dodao, „Nema nikakvih isprika za moju pogrešku. Naletio sam na malu neravninu dok sam mijenjao brzinu i već sam bio u zidu prije negoli sam uspio spasiti situaciju. Potpuno sam razočaran. To je vjerojatno najveća pogreška koju sam napravio u svojoj karijeri.“
Usporedivi počeci karijera i talent Russella i Alonsa
Iz njegovog komentara jasno se da iščitati kako su najmanje dva faktora prouzročila „vjerojatno najveću pogrešku karijere“: Nedovoljna toplina guma te nedostatak koncentracije u trenucima dok je utrka mirovala. U svakom slučaju, početne faze karijere mladog Russella i nekada mladog Alonsa svakako su usporedive. Španjolac je svoju F1 karijeru započeo kao vozač Minardija, koji je bio približne kvalitete kao sadašnji Williams, nakon čega je postao testni vozač Renaulta, tima s kojim će nekoliko godina kasnije osvojiti dva uzastopna naslova. Ako se Russellova karijera nastavi barem približnim putem kao Alonsova, Britanac neće imati razloga za razočarenje, kao što je imao jučer.