Romainu Grosjeanu su 34 godine, Kevinu Magnussenu 28, a zajednička točka im je, osim što su momčadski kolege u Haasu (ne zadugo!), da ne znaju svoju budućnost u automobilističkoj karijeri. Zbog slabih rezultata u kojima se našla ova američka F1 momčad, „najurili“ su obojicu iskusnih vozača te su jedini tim koji nije objavio ime barem jednog vozača koji će ih predstavljati u nadolazećoj, najdužoj sezoni Formule 1.
Dvije momčadi traže po jednog vozača
Kako to i inače biva, kad F1 vozači ne mogu osigurati egzistenciju u oktanskom cirkusu, onda pronalaze angažmane u drugim oblicima utrkivanja gdje mogu opstati, i ne samo to, nego i gdje mogu biti velike zvijezde. I Grosjean i Magnussen nastoje osigurati svoje mjesto u IndyCaru iduće godine, no na njihovu žalost, samo su dva preostala mjesta, a vremena je sve manje. Chip Ganassi Racing i Ed Carpenter Racing traže po jednog vozača za popunjavanje mjesta, a teško je očekivati da će to biti i Francuz i Danac.
„Mislio sam da je IndyCar više ovalan“
Romain Grosjean je u više navrata isticao kako mu nije primamljivo utrkivanje na ovalnim stazama, a s obzirom na to da su u kalendaru IndyCara sljedeće sezone samo četiri „ovalne utrke“, za ovu se inačicu open-wheel racinga zainteresirao. Međutim, njegovo nepotpuno poznavanje utrka neće dobro sjesti Amerikancima: „Mislio sam da je IndyCar više ovalan nego što je. Nisam ljubitelj takvih staza, ali gledajući popis utrka shvatio sam da su na njemu samo tri ovalne staze: U Texasu (voze se dvije utrke), Indy 500 i još jedna kojoj se ne mogu sjetiti imena.“ Zatim nastavlja: „Utrkivanje na Indyju je nešto jedinstveno. To je jedna od tri najvećih utrka na svijetu, uz Le Mans i Monaco.“
„Ne vjerujem da ću upasti u to društvo“
Dok je Francuz optimističniji, Magnussen je – realističniji: „Stupio sam u kontakt s nekim timovima da vidim što je moguće. Malo smo zakasnili, većina momčadi već ima vozače za budućnost. Ne vjerujem da ću „upasti“ u to društvo iduće sezone, poprilično sam siguran. Nemam razloga da vam kažem s kim sam razgovarao, ali mogu potvrditi da su vrlo dobri“, u misterioznom tonu je završio Danac. Od 22 mjesta u IndyCaru za godinu 2021., dva su slobodna te će biti zanimljivo vidjeti kome će pripasti. Sezona kreće 7. ožujka utrkom po ulicama St. Petersburga na Floridi.
Vozači IndyCara za sljedeću sezonu
VOZAČ | TIM |
---|---|
Sebastien Bourdais | A. J. Foyt Enterprises |
Alexander Rossi | Andretti Autosport |
Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport |
Colton Herta | Andretti Harding Steinbrenner Autosport |
Patricio O’Ward | Arrow McLaren SP |
Felix Rosenqvist | Arrow McLaren SP |
Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing |
Scott Dixon | Chip Ganassi Racing |
Alex Palou | Chip Ganassi Racing |
Jimmie Johnson | Chip Ganassi Racing |
– | Chip Ganassi Racing |
Ed Carpenter | Ed Carpenter Racing |
– | Ed Carpenter Racing |
Rinus VeeKay | Ed Carpenter Racing |
Helio Castroneves | Meyer Shank Racing |
Jack Harvey | Meyer Shank Racing |
Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing |
Takuma Sato | Rahal Letterman Lanigan Racing |
Josef Newgarden | Team Penske |
Will Power | Team Penske |
Simon Pagenaud | Team Penske |
Scott McLaughlin | Team Penske |
Naslovna ilustracija: Pixabay (pozadina) / Montaža: autosport.hr